Кафедра української та іноземних мов
Постійний URI для цієї колекції
Огляд
Перегляд Кафедра української та іноземних мов по Назва
Результати на сторінці
Параметри сортування
-
МатеріалAgrarian education at the higher educational institutions of Ukraine(«East West» Association for advanced studies and higher education. Vienna. Austria., 2016) Мовчан, Людмила ВолодимирівнаВ статті розглядаються основні напрямки реформування вищої аграрної освіти. Автор вважає, що реформування вищої аграрної освіти зумовлене докорінними змінами в економічних відносинах у аграрному секторі господарства України та детермінується проведенням аграрної та земельної реформ. Розвиток суспільства висуває нові вимоги до підготовки фахівця в різних галузях освіти.
-
МатеріалAgricultural Higher Education and Training in Europe(International Conference on Advanced Research in Training and Education, 2019-05) Movchan, Liudmyla ; Komisarenko, NataliiaThe article deals with the issue of agricultural education at European institutions. The author analyzes modern approach to the development of agricultural education according to globalization and integration processes that call new requirement for training experts in the field of agriculture. She points out that Agricultural education provides opportunities to learn basic agricultural skills and knowledge, occupation training and retraining, and professional growth and development. Students at European agricultural colleges learn through a combination of theory and practice, delivered within the college and in industrial placements. European agricultural colleges train students to operate within an enterprise, keeping the balance between economic demands and environmental issues. The author focuses on the analysis of the main principles applied to education and training in agriculture and also defines functions and characteristics of agricultural training institutions in Europe that looks at career prospects of future specialists in agriculture.
-
МатеріалDevelopment of the tourist sphere in Ukraine: socio-economic aspect.(Editor Khalid S. Soliman. International Business Information Management Association (IBIMA), 2020) Кожухівська, Раїса Борисівна ; Чучмій, Ірина Іванівна ; Гарбар, Ольга Петрівна ; Костюк, Майя Володимирівна ; Нечитайло, Вероніка Володимирівна ; Саковська, Олена МиколаївнаThe relevance of studying the main aspects of tourism development in Ukraine is due to the fact that in recent decades tourism has developed significantly and has become a massive socio-economic phenomenon. Its rapid development is facilitated by the expansion of political, economic, scientific and cultural relations between Ukraine and other countries. Therefore, the enquiry of the tourism activities status, the identification of the main functions and factors that affects its development have big importance for the further development of this industry. The purpose of the article is to investigate and analyze the economic status of the tourism industry on the basis of inbound and outbound tourism. Social and economic aspects of development the tourism sphere in Ukraine are outlined and investigated in the article.
-
МатеріалProblem of formation of professional and communicative competence of prospective specialists of agrarian profile(Publishing office Vela Verlag Waldkraiburg. – Munich. – Germany, 2014) Лазарєв, Олег ВячеславовичThere is a problem of formation of professional communicative competence of prospect specialists of agrarian profile on the basis of competence approach on the modern stage of higher agrarian education. Professional communication competence is an integrative trait of a future specialist, which is reflected in readiness and ability to professional communication and is based on knowledge, skills and experience in setting professional contacts and realization of professional communicative strategy. The problem of formation of professional communicative competence is usually solved in the process of realization of personal oriented education. Personal oriented approach in education is aimed at the fact that principle of education should be based on the personality of those, who studies, their motives, goals, abilities and activity. It is also necessary to form professional communicative competence of the prospective specialists of agrarian profile, because it is an acquired property, which develops during the process of professional activity
-
МатеріалQuality training of specialists at higher agrarian educational institutions of Ukraine(«East West» Association for advanced studies and higher education GmbH. Vienna. Austria., 2016) Мовчан, Людмила ВолодимирівнаThe main problems of Ukrainian training of specialists at higher agrarian educational institutions and the ways of their solution are described in the article. The author pointed out the main labor market requirements to professionals and graduates.
-
МатеріалStandartization of education in high education institutions of Ukraine and Poland(Wydawnictwo Naukowe UP Kraków, 2015) Каричковська, Світлана ПетрівнаIn the article the curriculum of Pedagogical University of Cracow (Poland) of educational and qualification level of bachelor with the specialization in “Philology” (English and literature) is considered and its comparing with the pedagogical universities of Ukraine is carried out.
-
МатеріалThe competence approach in teaching the second foreign language at non-linguistic university.(Черкаський національний університет, 2018) Movchan L. ; Lazariev O.Council of Europe declared the XXI century of polyglot age. The article points out the main purpose of teaching the first and the second foreign languages at higher school that is the development of the ability and readiness of future experts from different specialties to intercultural communication and implementation of professional communication strategy and increasing the level of formation of professional communicative competence. The work towards improving the teaching of the second foreign language promotes to the implementation of major educational objectives: to provide future professionals with a unique opportunity to get deep, strong and stable knowledge from the first (English) and the second (French) languages, to develop professional communicative competence, to enter of university graduates into European international educational and professional space. European linguistic characteristics is a new level in teaching and learning of foreign languages in Ukraine, the implementation of competence approach in foreign language teaching, the introduction of European standards of assessment according to the State standards. Personality orientation of future expert in view of modern living requirements of other countries and cultural communities, defines success in learning languages.
-
МатеріалThe Role of educational associations and unions in the development of formal and non-formal women’s education in Great Britain in the 1860–1870s(ISAP, 2020) Кравчук, Інна Олександрівна ; Заболотна, Оксана АдольфівнаУ статті розглянуто вплив освітніх асоціацій і спілок на розвиток жіночої освіти у Великій Британії у 1860–1870-х рр. У середині ХІХ ст. жінки не мали доступу до вищої освіти, їх часто не допускали до засідань наукових спільнот. Назріла необхідність у організаціях, які би представляли інтереси жінок, зокрема у сфері освіти. Їхні лідерки намагалися поширити ідею збільшення освітніх можливостей жінок і ліквідації гендерної дискримінації в освіті як основної передумови самореалізації жінок. Впливові жіночі освітні асоціації та спілки поступово досягають поставлених цілей: організовують курси лекцій для жінок спочатку за межами університетів, пізніше – у їхніх стінах, відкривають жіночі заклади середньої та подальшої освіти; їхня діяльність була одним із ключових факторів для надання жінкам доступу до вищої освіти.
-
МатеріалTheoretical Design of the Formation of Professional Communicative Competence of Future Non-Language Experts in the Process of Learning a Foreign Language(online, 2021-03-25) Lazariev, Oleh ; Fernos, Yuliia ; Komisarenko, Nataliia ; Movchan, Liudmyla ; Oliinyk, OlenaCompetence-based technologies used for teaching a foreign language in non-linguistic higher education institutions, put at the center of all education system student competence, providing comfortable, conflict-free conditions of its development, realization of natural and acquired potentials. The construction of a competence-based educational process presupposes the orientation of the training space on the competence sphere of students. The studied experience makes it possible to identify competencebased “platforms”, as well as the main “landmarks” for teaching a foreign language to future experts of non-linguistic specialties. Not only the general English language course, which is quite universal for all specialties, but also the professionally-oriented course, which depends on the chosen specialty in the higher education institution, acquires great importance in the training of future non-language experts. The competence orientation of teaching foreign languages to students of non-linguistic specialties is to ensure proficiency in a foreign language within the framework of both everyday communication and in the specialty at a creative and professional level. Theoretical design of the formation of professional communicative competence of future non-language professionals in the process of learning a foreign language confirms the feasibility of the proposed method, allows us to theoretically justify its effectiveness.
-
МатеріалWays of improving the management of civic education of the students of higher educational establishments(Institute of European Integration (Warsaw, Poland), 2019) Nataliia, Komisarenko ; Olena, OliinykThe article deals with the ways of improving the management of civic education of students at higher educational establishments. The article presents theoretical analysis of the research on this issue. Social and pedagogical prerequisites of civic education were singled out in the context of the Bologna process. The ways of improving the management of civic education of students were substantiated and the structural components of this process were distinguished in the present research paper. According to the results of the conducted research, the authors suggested practical recommendations as to the management of civic education of students that can be applied in the practical work of higher education establishments.
-
МатеріалYouTube as a Means of Developing Cultural Awarenessof Students.(TESOL HAWAI, 2019-09) Fernos, YuliiaIt is not easy to inspire and motivate the ESL students, but selecting unique engaging materials based on real language can facilitate this task to a great extent. No doubt that modern teenagers cannot imagine their life without the Internet, so teachers should use its resources to develop students’ communicative competence. The effectiveness of communication depends not only on grammar and vocabulary but also on many other factors, such as communication culture, etiquette, and non-verbal forms of communication. Watching videos gives learners the possibility of hearing the language as well as seeing the speakers, perceiving the realities of their life.
-
МатеріалАНГЛІЙСЬКА МОВА(Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2023) Комісаренко, Наталія ОлександрівнаПосібник адресований студентам економічних спеціальностей, які навчаються у вищих аграрних навчальних закладах. Зміст посібника відповідає типовій програмі вивчення іноземної мови у вищих аграрних навчальних закладах, структура забезпечує можливість працювати за кредитно-модульною системою організації навчального процесу та контролю знань. Посібник складається з семи розділів та глосарія економічних термінів. В кінці кожного розділу додається граматичний довідник, у якому стисло пояснюється граматичні явища.
-
МатеріалАнтитезна структура прислів'їв (на матеріалі німецької та англійської мов)( 2007) Олійник, Олена ОлександрівнаУ запропонованій статті об'єктом аналізу є пареміологічні одиниці німецької та англійської мов, побудовані на антитезах. Автором проаналізована антитезна структура німецьких та англійських прислів'їв, здійснена їх тематична класифікація, наведені приклади найпоширеніших зразків тотожних контрастних моделей прислів'їв в англійській та німецькій мовах.
-
МатеріалАнтропонімія Уманщини XVІІ - початку XXI ст.(Редакційно-видавничий центр Уманського ДАУ, 2008) Блажчук (Фернос), Юлія ІванівнаДисертація присвячена дослідженню антропонімів Уманщини в діахронії. Досліджено семантику твірних основ прізвищевих назв та прізвищ Уманщини, продуктивність антропонімів кожної із розглянутих лексико-семантичних груп, основні мотиваційно-номінаційні групи. Здійснено порівняння найпродуктивніших моделей прізвищ. Укладено інверсійний словник прізвищ регіону.
-
МатеріалАспекти внутрішньої форми фразеологізмів з ключовою лексемою англ. fire(Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2013) Бечко, Яна ВалеріївнаУ статті проаналізовано особливості внутрішньої форми фразеологізмів, що включають полісемантичну лексему англ. fire, а також розглянуто такі аспекти внутрішньої форми, як прозорість, образність, метафоричний та метонімічний характер. З’ясоввано як внутрішня форма таких фразеологізмів співвідноситься з тими чи іншими фразеологічно пов’язаними вторинними значеннями згаданої ключової лексеми.
-
МатеріалАспекти внутрішньої форми фразеологізмів з ключовою лексемою укр. гарячий(Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2013) Бечко, Яна ВалеріївнаУ статті аналізуються особливості внутрішньої форми фразеологізмів, що включають полісемантичний ад’єктив термічної семантики укр. гарячий, а також розглядаються такі аспекти внутрішньої форми фразеологічних одиниць, як прозорість, образність, метафоричний та метонімічний характер. Автор з’ясовує, як внутрішня форма досліджуваних фразеологізмів співвідноситься з тими чи іншими фразеологічно пов’язаними вторинними значеннями відповідної ключової лексеми, а також визначає семантичний і фразеотвірний потенціал багатозначного ад’єктиву термічної семантики укр. гарячий, відповідно до здатності згаданої лексеми передавати, зокрема у вторинному використанні, дуже широкий спектр значень, які належать до різних семантичних сфер і вираження яких прямо чи опосередковано мотивується термічною семантикою. Автор залучає до розгляду не лише ідіоматичні фраземи номінативного та предикативного характеру, а й порівняльні звороти, прислів’я та приказки, усталені мовленнєві формули, в яких ключовим компонентом виступає багатозначний прикметник високотемпературної семантики укр. гарячий. Аспекты внутренней формы фразеологизмов с ключевой лексемой укр. гарячий. В статье анализируются особенности внутренней формы фразеологизмов, включающих полисемантический адъектив термической семантики укр. гарячий, а также рассматриваются такие аспекты внутренней формы фразеологических единиц, как прозрачность, образность, метафорический и метонимический характер. Автор выясняет, как внутренняя форма исследуемых фразеологизмов соотносится с теми или иными фразеологически связанными вторичными значениями соответствующей ключевой лексемы, а также определяет семантический и фразеопроизводный потенциал многозначительного адъектива термической семантики укр. гарячий, согласно способности данной лексемы передавать, в частности во вторичном использовании, очень широкий спектр значений, которые принадлежат к разным семантическим сферам и выражение которых прямо или косвенно мотивируется термической семантикой. Автор анализирует не только идиоматические фраземы номинативного и предикативного характера, но и сравнительные обороты, пословицы и поговорки, устоявшиеся речевые формулы, в которых ключевым компонентом выступает многозначительный адъектив высокотемпературной семантики укр. гарячий. The author analyses the peculiarities of the inner form of idioms which include polysemantic adjective of thermal semantics Ukr. гарячий and considers such features of inner form of phraseological units as clarity, imagery, metaphoric/metonymic nature. The author also finds out how the inner form of these phraseological units correlate with phraseological meanings of the key lexical component and defines semantic and phrase forming potential of polysemantic adjective of thermal semantics Ukr. гарячий, according to its ability to transfer, particularly in its secondary use, a wide variety of meanings referring to different semantic spheres and their expressing is directly or indirectly motivated by thermal semantics. The author conducts the research using not only nominative and predicative idiomatic phraseological units, but also comparative phrases, proverbs, speech formulae with the key lexical component - polysemantic adjective of thermal semantics Ukr. гарячий.
-
МатеріалВикористання рольових ігор у навчанні англійської мови професійного спілкування у вищих навчальних закладах(Переяслав-Хмельницький, 2017) Фернос, ЮліяНавчання студентів вищих навчальних закладах професійної іноземної мови є важливим аспектом формування кваліфікованого спеціаліста. У зв’язку з цим порушується питання використання рольових ігор у навчані як засобу оптимізації процесу опанування студентами професійної іноземної мови.
-
МатеріалВимоги ринку праці до підготовки фахівців аграрного профілю в Україні(Иваново: Научный мир, 2016) Мовчан, людмилаВ статті розглядаються основні вимоги ринку праці, оскільки промисловість потребує фахівця високої кваліфікації. Поширення ринкових відносин в нашій країні здійснює різнобічний вплив на сферу праці. Тому автор вважає, що важливого значення набуває фактор економічного росту, пов’язаний з професійною підготовкою і раціональним використанням кадрового потенціалу.
-
МатеріалВимоги ринку праці до підготовки фахівців аграрного профілю в Україні(Иваново:Научный мир, 2016) Мовчан, Людмила ВолодимирівнаВ статті розглядаються основні вимоги ринку праці, оскільки промисловість потребує фахівця високої кваліфікації. Поширення ринкових відносин в нашій країні здійснює різнобічний вплив на сферу праці. Тому автор вважає, що важливого значення набуває фактор економічного росту, пов’язаний з професійною підготовкою і раціональним використанням кадрового потенціалу.
-
МатеріалВПЛИВ ПРОЦЕСІВ ДЕКОМУНІЗАЦІЇ НА СИСТЕМУ УРБАНОНІМІВ м. УМАНІ(ТОВ «Роял Принт», 2018) Фернос, ЮліяУ статті розглянуто годоніми м. Умані у зв’язку з процесами декомунізації. Проаналізовано нові найменування вулиць і провулків за мотиваційною ознакою, структурними та словотвірними особли- востями. З’ясовано, що основними ознаками, за якими іменуються уманські вулиці, є меморіальність, асоціативність, квалітативність та локативність.