Кафедра української та іноземних мов
Постійний URI для цієї колекції
Огляд
Останні матеріали
1 - 5 з 132
-
МатеріалЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ(Дрогобич: Вид. дім «Гельветика», 2022)У статті подано визначення поняття «змішане навчання» в контексті викладання у закладах вищої освіти. Визначено ключові елементи змішаного типу навчання. Здійснено аналіз останніх досліджень та публікацій щодо доцільності та актуальності впровадження інноваційної організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Вказано різні моделі досліджуваного навчання та описано технології змішаного навчання залежно від мети викладання. Встановлено, що дана інноваційна організація освітнього процесу – це технологічна готовність викладачів, студентів і закладу освіти, а також ґрунтовна методична підготовка кожної дисципліни, деталізована підготовка й організація не лише аудиторних занять, а насамперед самостійної роботи студентів. В статті розглядаються програмні комплекси різної спрямованості як елемент змішаного навчання. Доведено, що дана концепція була впроваджена у закладах вищої освіти як можливість вдосконалити викладання та навчання шляхом гармонізації переваг і недоліків аудиторного та дистанційного навчання. Метою нашого дослідження є визначення та характеристика змішаного навчання як інноваційної організації освітнього процесу у закладах вищої освіти на основі зарубіжного досвіду. Підсумовуючи, варто зазначити, що змішане навчання може охоплювати широкий спектр підходів до викладання у закладах вищої освіти. Технологічні інновації розширюють діапазон можливих рішень щодо ефективного навчання. Стає очевидно, що поєднання аудиторного та дистанційного навчання створює сприятливі умови для збільшення доступу до навчання, гнучкості викладання, удосконалення педагогічних методів та методик. Крім того, якісно впроваджене змішане навчання суттєво покращує освітній процес: можливість постійної підтримки студентів, зручність контролю процесу навчання, автоматизацію частини роботи викладача. Методичні підходи забезпечують занурення студентів у процес навчання, засвоєння матеріалу, ефективну взаємодію між суб’єктами навчання, персоналізацію навчання
-
МатеріалМетод проектів у вивченні англійської мови студентами економічних спеціальностей закладів вищої освіти: перспективи використання(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019)
-
МатеріалПорівняльний аналіз вступних кампаній в університетах Черкаської області(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024-11-29)
-
МатеріалВідапелятивні ороніми історичної Уманщини антропогенного походження(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021-09-29)
-
МатеріалОСНОВНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2021)У статті висвітлені питання інклюзивного навчання у закладах вищої освіти. Сьогодні організація освітнього процесу для осіб з особливими потребами є не лише однією з фундаментальних засад розвитку освіти, але й філософією розуміння участі людини у житті суспільства. Інклюзія та справедливість закладають основи для якісної освіти та навчання. В статті наголошується, що розвиток сучасної України та її інтеграція у європейський простір значною мірою впливають на формування освітньої політики. Тому освіта студентів з особливими потребами на сьогодні є однією із важливих завдань для країни. Вказано на необхідність створення дійсно інклюзивного середовища в закладах вищої освіти, де кожен студент зможе відчути важливість свого існування і здобути певну професію. Суспільство зобов’язане надати можливість кожній молодій людині повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом. Доведено, що найбільш прогресивною системою освіти для осіб з функціональними обмеженнями здоров’я є інтегрована або інклюзивна освіта, яка передбачає включення осіб з інвалідністю в масовий навчальний процес. Розкрито сутність інклюзивної освіти як можливість для молоді повною мірою брати участь у повсякденному житті. У статті проаналізовано та розкрито основні засади організації освітнього процесу для студентів з особливими потребами у закладах вищої освіти. Зроблено висновки, що основними умовами для ефективного впровадження інклюзії у закладах вищої освіти є: забезпечення матеріально-технічної бази, прийняття студента з особливими потребами, розуміння особливостей інклюзії, надання кваліфікованої допомоги з боку компетентних викладачів та студентів, надання індивідуального підходу та диференційного викладання, що дозволить зробити навчання гнучким особистісно орієнтованим. В статті наголошується, що країни з демократичним устроєм пропонують цінності громадянського суспільства, яке базується на ідеях рівноправності, толерантності та інклюзії.