Маркетинг інновацій на ринку молочної продукції: основні споживчі тенденції

Немає доступних мініатюр
Дата
2023
Автори
Семенда Дмитро Костянтинович
Семенда Ольга Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Агросвіт
Інструкція
У статті розглядаються тенденції інноваційного маркетингу молочної продукції. Виявлено та охарактеризовано основні виклики сучасного суспільства, простежено їх зв’язки із соціальним контекстом, релевантним особливостям споживчого вибору на інноваційних ринках. Соціальний контекст визначає основні тенденції аналізованого ринку, що дає змогу виділити основні групи споживачів та обґрунтувати тенденції відповідно до їх потреб у маркетингових інноваціях. Досліджено основні тенденції маркетингу інновацій на молочному ринку, виклики, з якими стикається сучасна соціально-економічна система, фундаментальні соціальні тенденції, що впливають на вибір споживачів та дослідницькі питання для існуючої класифікації споживачів за критеріями прийняття інновацій та екологічних інновацій, важливість екологічних продуктів, проведений аналіз вимог і дотримання підприємствами принципів ESG.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Семенда Д.К., Семенда О.В. Маркетинг інновацій на ринку молочної продукції: основні споживчі тенденції. Агросвіт. 2023. №3-4. С.49-55. DOI: 10.32702/2306-6792.2023.3-4.49