Кафедра маркетингу
Постійний URI для цієї колекції
Огляд
Останні матеріали
1 - 5 з 374
-
МатеріалМаркетингові інструменти розвитку франчайзингу: класифікаційний підхід(Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції. 27 травня 2025 р. Умань : 2025, 2025)
-
МатеріалMaximizing Marketing Impact: Examining Video Content Through Analytics and Consumer Behaviour(Management (Montevideo), 2025)Introduction: the article examines the impact of video content on the effectiveness of marketing strategies with a focus on analytical interpretation of audience behavioral reactions. The purpose of the study is to analyze the potential of marketing campaigns in the context of adaptation to changes in media consumption. Method: the study was based on the analysis of secondary empirical data obtained from authoritative analytical reports covering current trends in video marketing and digital consumer engagement. The methods used are quantitative content analysis, thematic classification, and discursive interpretation. Results: it is found that video content demonstrates a high level of strategic importance - 95 % of marketers recognize it as a key tool for influencing the target audience. The main types of barriers to video implementation are identified: lack of time and technical complexity. It is established that video helps to increase brand trust, forms emotional contact with the consumer, and provides an opportunity to accurately measure audience reactions through digital metrics (watch time, CTR, engagement rate). It is shown that cultural relevance, professional visual quality, and artificial intelligence support are key factors in the effectiveness of video on social media. Conclusions: the article emphasizes the need for a comprehensive integration of video content into strategic planning, including the development of intra-team competencies, analytical reporting, and automated video performance evaluation systems. Prospects for the study are to form adaptive models of video strategy focused on changing consumer behavioral patterns and digital transformation of marketing communications in various sectors.
-
МатеріалІнтерактивні методи навчання як інструмент підвищення ефективності засвоєння фінансово економічних дисциплін у ЗВО(Вісник науки та освіти, 2025)У статті досліджено сучасні інноваційні підходи до викладання фінансово-економічних дисциплін у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації освіти. У контексті нашого дослідження виокремлено такі завдання: охарактеризувати особливості фінансово-економічної підготовки у ЗВО в умовах цифрової трансформації освіти; дослідити можливості використання технологічних інструментів для підвищення ефективності освітнього процесу; узагальнити результати зарубіжних досліджень щодо впливу цифрових ігрових та візуалізаційних методів на якість економічної освіти; визначити перспективи впровадження зазначених методів у практику українських закладів вищої освіти
-
МатеріалКонцепції stem-освіти при підготовці студентів економічних спеціальностей(Академічні візії, 2025)Стаття присвячена дослідженню досвіду й перспектив української STEM освіти у вищій школі, зокрема в підготовці майбутніх фахівців економічного профілю. Зазначено, що розвиток навичок у галузі науки, технологій, інженерії та математики відкриває нові можливості для особистісного та професійного зростання. Наголошено, що здобуття STEM-освіти не тільки значуще для особистого розвитку, а й відкриває широкі перспективи для майбутньої кар’єри. Такий комплексний підхід до навчання допоможе підготувати фахівців, здатних ефективно розв’язувати складні завдання та вносити інновації в різні сфери діяльності. Встановлено, що STEM-освіта насамперед має на меті формування в студентів таких компетентностей, як дослідницької, стратегічної, концептуальної, когнітивної (здатність пізнавати нові знання, логічно мислити, пояснювати, аргументувати, рефлексувати), аксіологічної (здатність оцінювати проблему і власну ефективність), операційної.
-
МатеріалТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ(Економіка та суспільство, 2025)У статті досліджено трансформації маркетингових стратегій і поведінки споживачів в умовах затяжної воєнної та соціально-економічної кризи. Обґрунтовано актуальність переосмислення підходів до управління маркетингом в умовах динамічних змін зовнішнього середовища. Проаналізовано вплив війни на бізнес-реакції, підвищення ролі цифрових каналів, мобільних платформ, регіональних особливостей та соціальної місії брендів. Виявлено зміну споживчих орієнтирів: акцент на базових потребах, зростання емоційної чутливості, довіри до національних виробників і посилення значення суспільної відповідальності. Використано системний, порівняльний і логіко-структурний підходи для ідентифікації взаємозв’язків між зовнішніми чинниками й маркетинговими стратегіями. Результати мають практичну цінність для формування адаптивних рішень у сфері антикризового маркетингу в умовах воєнного часу.