Кафедра маркетингу

Постійний URI для цієї колекції

Огляд

Останні матеріали

Зараз показується 1 - 5 з 307
  • Матеріал
    МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ
    (Підприємництво та інновації, 2024) Семенда Ольга Володимирівна ; Корман Ірина Іванівна
    Цифрові технології трансформують принципи і моделі створення та поширення інформаційного потоку, що дає можливість створити веб-контент, який забезпечує користувачів необхідними відомостями про інноваційний продукт. У статті розкривається сутність понять «інновація» та «інноваційний процес». Показано роль в інноваційному процесі контент-маркетингу, який є невід’ємною частиною просування. Представлено внутрішню систему контент-маркетингу як бізнес-процесу, що ґрунтується на низці інструментів та методів, надано характеристику цих функціоналів. Запропоновано модель формування та взаємодії інструментів контент-маркетингу, описано ключові принципи моделі та її основні переваги. На систему контент-маркетингу впливають чинники зовнішнього середовища і зворотний зв’язок від нього, що також відображено в запропонованій моделі. Передбачається, що дана модель забезпечить успішне просування інноваційного продукту на ринку за рахунок поступового залучення споживачів до комунікаційного процесу, що має відношення до інноваційного продукту і формування лояльності до бренду. Інструменти контент-маркетингу є невід’ємною частиною просування інноваційного продукту, його присутність має простежуватися на всіх етапах процесу. За наявності необхідних ресурсів запропонована модель формування та взаємодії різних методів контент-маркетингу дасть змогу розробити конкретну програму успішного просування інноваційного продукту на ринку.
  • Матеріал
    Аналіз українського ринку овочів в умовах війни
    (International Science Journal of of Management, Economics & Finance, 2024) Семенда Ольга Володимирівна ; Корман Ірина Іванівна
    Найбільш актуальною глобальною проблемою, з якою сьогодні стикнулося цивілізоване суспільство на тлі військової російської агресії, є забезпечення людства продовольством. У статті проведений комплексний аналіз українського ринку овочів в умовах війни. Проаналізовано вплив воєнних дій на галузь овочівництва. Здійснене дослідження аналізує внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на виробництво та збут овочів. Зроблено висновки та рекомендації щодо стратегій управління в умовах нестабільності та запропоновані підходи для аграрних підприємств, спрямовані на максимізацію ефективності та адаптацію до змін в економічному та соціальному середовищі. Ця стаття є цінним джерелом інформації для фахівців галузі та дослідників, які цікавляться впливом воєнних конфліктів на сільськогосподарські ринки.
  • Матеріал
    МАРКЕТИНГ ВРАЖЕНЬ: ПОШУК ОПТИМАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ЗМІНИ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ СУСПІЛЬСТВА
    (Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2024) Семенда Дмитро Костянтинович ; Семенда Ольга Володимирівна
    У статті досліджується феномен маркетингу вражень та особливості його застосування в умовах трансформації ціннісних орієнтирів сучасного суспільства. Дослідження формулює принципи маркетингу вражень як важливої складової сфери послуг, що ґрунтується на індивідуалізованому підході до споживача, вивчення концептуальних характеристик і аналіз ціннісно-етичного компонента цього соціально-економічного явища, яке є характерним для постіндустріального суспільства. В основі наукової новизни лежить авторське бачення й трактування феномену «маркетинг вражень» з позицій сучасних соціально-економічних реалій. Обговорюються причини зростання його значення, що сприяє сталому розвитку та є особливо актуальним за нинішніх умов переосмислення людського суспільства. Наголошується на важливості врахування цінностей різних поколінь для формування враження і досвіду. Проаналізовано перспективи маркетингу вражень як чинника, що сприяє сталому розвитку з погляду впливу на споживача і суспільство загалом, з огляду на мінливі соціальні та особисті пріоритети, а також стереотипи поведінки. У дослідженні констатовано виникнення нової парадигми соціокультурного досвіду, пов’язаної зі спільною творчістю. Підкреслено зростаюче значення розширення соціального капіталу завдяки спільній діяльності на користь суспільства. В результаті уточнено специфіку маркетингу вражень як своєрідної відповіді на ціннісні орієнтири споживачів та сучасні виклики, що визначають їхню поведінку, шляхом систематизації описів його ключових концептуальних складових.
  • Матеріал
    Вибір логістичного посередника в ланцюгах поставок
    (УНУС, 2023) Семенда Ольга Володимирівна ; Поліщук Аліна Денисівна
  • Матеріал
    Роль маркетингу в підприємницькій діяльності
    (УНУС, 2023) Семенда Дмитро Костянтинович ; Семенда Ольга Володимирівна