Соціо-психологічні фактори впливу на поведінку споживачів на ринку органічних продуктів харчування

Немає доступних мініатюр
Дата
2022-04
Автори
Пенькова О.Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Черкаси: ЧДТУ
Інструкція
Поведінка споживачів, ринок, органічні продукти харчування
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Соціо-психологічні фактори впливу на поведінку споживачів на ринку органічних продуктів харчування. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес [текст]: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27 квітня 2022 р. // Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: ЧДТУ, 2022. – 91 с. С. 57-61.