Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Постійний URI для цієї колекції

Огляд

Останні матеріали

Зараз показується 1 - 5 з 223
  • Матеріал
  • Матеріал
  • Матеріал
    Маркетингова стратегія ресторанів та кафе.
    (ВІЗАВІ, 2024, 2024-10-17) Діана Нагернюк
    Нагернюк Д.В. Маркетингова стратегія ресторанів та кафе. Менеджмент ХХІ століття: проблеми і перспективи : матеріали ХІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Умань, 17 жовтня 2024 р.). Умань, 2024. С. 220-222
  • Матеріал
    ЕКОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМИ РЕСУРСАМИ РЕГІОНУ
    (ВІЗАВІ, 2024-10-17) Тимчук Світлана Володимирівна
    З огляду на зростання уваги до екологічних питань у сучасному світі, збереження природного середовища та сталий розвиток туризму і рекреації є пріоритетними завданнями. Екологічно орієнтоване управління туристичними ресурсами спрямоване на зменшення негативного впливу туризму на екосистеми та збереження біорізноманіття. Важливо, що такий підхід не лише сприяє охороні природи, а й створює нові можливості для розвитку туристичної галузі через пропозицію екологічно безпечних туристичних продуктів та послуг. Сталий розвиток туризму вимагає інтегрованого підходу, що враховує екологічні аспекти в усіх сферах туристичної діяльності.
  • Матеріал
    Сільський (зелений) туризм як форма малого підприємництва сільського населення
    (ВІЗАВІ, 2024-10-17) Саковська О. М.
    Туристична галузь відіграє важливу роль у розвитку економіки та соціальної сфери України. Різноманіття природно-ресурсного потенціалу, багата історія, культурно-обрядовий сектор створюють передумови для такої інноваційної форми туристичної діяльності як у сільський (зелений) туризм. Сільський (зелений) туризм визнано окремим видом туризму, розвиток якого є пріоритетним напрямом державної політики у статтях 4 та 6 Закону України «Про туризм», № 324 від 15.09.1995 р. У законодавстві України сільський (зелений туризм) розглядається як одна із послуг, що може надаватися в рамках господарської діяльності особистих селянських господарств. На нашу думку, сільський (зелений) туризм є спеціалізованим видом економічної, соціальної та культурної діяльності, до якої можна віднести елементи організованого та неорганізованого відпочинку з метою їх ознайомлення з місцевістю, особливостями території, природою, культурою, способом життя населення його цінностями тощо.