Кафедра публічного управління та адміністрування
Постійний URI для цієї колекції
Огляд
Перегляд Кафедра публічного управління та адміністрування по Автор "Загороднюк, Оксана Вікторівна"
Результати на сторінці
Параметри сортування
-
МатеріалМеханізм удосконалення організаційної структури та структури управління підприємством(Сучасні питання економіки і права: зб. наук. праць. – К. : КиМУ, 2013. – Вип. 2., 2013) Загороднюк, Оксана ВікторівнаУ статті представлений аналіз поточних організаційних проблем управління, зокрема, питання, що стосуються розвитку та вдосконалення механізму створення і функціонування організаційної структури та структури управління сільськогосподарського підприємства. Теоретичного обґрунтовано базові складові організації та структури управління нею, розроблено пропозицій щодо поліпшення процесів і методів управління у відповідних структурних одиницях, формування дієвого кадрово-менеджерського потенціалу.
-
МатеріалОсобливості організації управлінської праці в сільськогосподарських підприємствах(Донецьк: ДоНУ, ТОВ «Дружба», 2014-01) Загороднюк, Оксана ВікторівнаСтаття присвячена розробці практичних рекомендацій та науково обґрунтованих пропозицій щодо удосконалення системи організації управлінської праці в аграрних підприємствах України. Проведений теоретичний аналіз поняття «управлінська праця», визначено особливості організації управлінської праці в аграрних підприємствах. Досліджено особливості роботи керівників та стан організації управлінської праці на прикладі ТОВ «Устянське» Бершадського району Вінницької області. Виконане дослідження дозволило дійти висновку, що сучасний стан організації управлінської праці господарства не відповідає повною мірою вимогам ринкової економіки, що безпосередньо впливає на ефективність його функціонування, а практика організації управління у ТОВ «Устянське» зумовлює недостатній рівень використання трудових ресурсів, невідповідність умов, в яких формувався та використовується кадрово-менеджерський потенціал, реальним можливостям господарювання. Виходячи з цього, необхідною умовою ефективного здійснення процесів управління є впровадження пропонованих заходів з удосконалення організації управлінської праці в господарстві з одночасним збереженням всіх позитивних надбань; створення апарату управління, раціонального й економічного за своєю структурою і чисельністю зайнятих працівників, що має необхідні засоби матеріально-технічного забезпечення.
-
МатеріалОсобливості управління маркетинговою діяльністю в АПК(Одеський національний економічний університет, 2015-12) Загороднюк, Оксана ВікторівнаМетою дослідження є аналіз особливостей сучасного управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях, обґрунтування необхідності формування системи управління маркетинговою діяльністю та визначення шляхів впровадження системи агромаркетингу в АПК України. Розвиток маркетингової діяльності в агропромислових формуваннях як складна соціально-економічна система має ряд особливостей і значною мірою залежить від дії факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, а також важелів державного регулювання аграрного виробництва. Сучасні економічні реалії вимагають розробки шляхів вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Впровадження у практичну діяльність сільськогосподарських товаровиробників маркетингового підходу здатне забезпечити швидку адаптацію підприємств аграрного сектору економіки до ринкового середовища і забезпечить його конкурентоспроможність і сталий розвиток.
-
МатеріалСутність і значення контролінгу в системі управління підприємством(Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія «Економічні науки», м. Харків. – 2013., 2013) Загороднюк, Оксана ВікторівнаДосліджено сучасні підходи до поняття контролінгу, визначено його роль й значення в системі управління підприємством в сучасних умовах, обґрунтувано необхідність впровадження системи контролінгу у діяльність вітчизняних підприємств.
-
МатеріалУправління розвитком конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств(Електронне наукове фахове видання: "Глобальні та національні проблеми економіки", Миколаївський національний університет і мені В.О. Сухомлинського, 2015-11) Загороднюк, Оксана Вікторівна ; Малюга, Людмила МиколаївнаУ статті здійснено узагальнення теоретичних положень та методологічних підходів до формування результативної системи управління розвитком конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств. Уточнено тлумачення основних категорій теорії конкуренції в системній їх взаємодії прямого та зворотного зв’язку. Обґрунтовано, що досягнення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку вимагає формування необхідної системи управління конкурентними перевагами, що враховуватиме динамізм внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства у гармонійному взаємозв’язку із соціально-економічним, технологічним і природним середовищем. Також необхідно враховувати адаптивність до змін зовнішнього середовища, задоволення потреб споживачів та інших суб’єктів щодо їхніх вимог, зміну своєї ринкової поведінки та методів прийняття раціональних управлінських рішень в управлінні конкурентними перевагами.
-
МатеріалФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК РИНКУ РИБИ І РИБНОЇ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ(Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2012) Загороднюк, Оксана ВікторівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством – Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки», Київ, 2012. Досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти організації і функціонування ринку риби і рибної продукції України, розглянуто особливості його формування. Запропоновано авторське визначення поняття «ринок риби і рибної продукції». Здійснено оцінку сучасного стану розвитку ринку риби і рибної продукції. Досліджено основні тенденції формування попиту і пропозиції на даному ринку, що характеризуються нестабільністю розвитку через зменшення вилову у внутрішніх водах та згортання промислу у зовнішніх в результаті зношеності вітчизняного рибопромислового флоту, недостатньою кількістю обігових коштів у рибогосподарських підприємств галузі, низькою її прибутковістю, неефективним фінансово-кредитним забезпеченням, недостатньо розвиненою інфраструктурою та відсутністю державної підтримки галузі. Встановлено, що основними чинниками, що впливають на попит є ціна і розмір середньодушового доходу громадян та наявність товару-замінника. Розроблено загальну стратегію розвитку рибного господарства. За допомогою SWOT-аналізу визначено сильні і слабкі сторони, можливості і загрози рибної галузі у ринковому середовищі. Розроблено економіко-математичну модель оптимізації виробництва товарної риби в Черкаській області. Обґрунтовано схему утворення Асоціації «Рибний кластер Черкащини». Запропоновано напрями удосконалення державного регулювання ринку риби і рибної продукції. Ключові слова: ринок риби і рибної продукції, попит, пропозиція, ціна, ефективність, раціональна норма харчування, еластичність за ціною, перехресна еластичність, інфраструктура.