Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
    
  
 
 
  
  
    
    
        Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
    
  
Немає доступних мініатюр
      Дата
    
    
        2023
    
  
Автори
  Семенда Ольга Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
    
    
        Маркетинг і цифрові технології
    
  
Анотація
    
    
        У статті розглянуто стратегії контент-маркетингу, спрямовані на покоління Z, 
підкреслено важливість розуміння їхнього мислення для розробки ефективних маркетингових 
стратегій. Представлені кейси та найкращі практики контент-маркетингу, спрямовані на 
покоління Z, які надають уявлення про ефективні кампанії. Ці приклади висвітлюють основні 
елементи, що призводять до успіху кампанії та допомагають маркетологам адаптувати свої 
стратегії. Маркетологи повинні передбачати зміни в уподобаннях та цінностях покоління Z, 
щоб залишатися ефективними у своїх зусиллях у контент-маркетингу. Загалом, це 
дослідження надає цінну інформацію для маркетологів, які бажають впливати на мислення 
покоління Z за допомогою контент-маркетинг.
    
  
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
    
    
        Семенда О.В. Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z. Маркетинг і цифрові технології. Том 7. № 3. 2023 С.156-164. DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.11.