Сільський (зелений) туризм як інноваційна форма підприємницької діяльності на Черкащині: маркетинговий аспект

Немає доступних мініатюр
Дата
2023-01
Автори
Кожухівська Р. Б., Саковська О. М., Лементовська В. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Інтернаука
Інструкція
У статті проведено аналіз умов створення та реалізації діяльності у сфері сільського (зеленого) туризму на регіональному рівні. Досліджено поняття «сільського (зеленого) туризму» та запропоновано власне визначення дефініції «сільський (зелений) туризм». Зазначено, що ведення туристичного бізнесу на сільських територіях є соціально значущим видом підприємницької діяльності, що сприяє сталому розвитку сільських територій: розвитку інфраструктури, поліпшення якості життя, збільшення доходів місцевого населення, створення робочих місць, підтримки та збереження традицій та культури, збереження екології. У ході дослідження встановлено, що зайняття підприємницькою діяльністю у сфері сільського (зеленого) туризму є вагомим напрямком територіального розвитку України та альтернативним видом економічної діяльності на селі. Аналіз умов розвитку сільського (зеленого) туризму на макро- та макрорівнях, дав змогу констатувати факт динамічного розвитку даного виду туристичної діяльності. Зазначено, що сільський (зелений) туризм може виступати як інноваційна форма підприємницької діяльності у сільській місцевості, яка може стати вирішенням багатьох проблем для сільського населення. Провівши територіальний аналіз розвитку сільського (зеленого) туризму в Україні, визначено регіони (області) в яких даний вид туристичної діяльності набув найбільшого поширення. Результати маркетингового аналізу щодо специфіки ведення бізнесу у сфері сільського (зеленого) туризму на території Черкаської області дали змогу визначити сильні та слабкі сторони туристичного бізнес-середовища та окреслити переваги та недоліки території. Визначено та розглянуто чинники розвитку сільського (зеленого) туризму на Черкащині. Резюмовано, що Черкаська область володіє значним природнім та матеріальним ресурсом для розвитку сільського (зеленого) туризму. Проте, існують комплексні проблеми, які перешкоджають розвитку даного виду туризму. Усвідомлення наявної проблематики, зменшення проблемних сторін і посилення конкурентних переваг дасть змогу розвивати сільський (зелений) туризм у регіоні.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кожухівська Р. Б., Саковська О. М., Лементовська В. А. Сільський (зелений) туризм як інноваційна форма підприємницької діяльності на Черкащині: маркетинговий аспект. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №1 (69). С. 115-122