АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Немає доступних мініатюр
Дата
2022-04
Автори
Тимчук Світлана Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавничий дім «Гельветика»
Інструкція
Індустрія гостинності є однією з основних складових економіки України. В умовах сьогодення сфера обслу-
говування, як і будь-яка інша, постійно трансформується під впливом глобалізації та інтеграції процесів. Так,
впровадження інформаційних технологій на підприємствах індустрії гостинності та їх ефективне функціону-
вання є індикатором позитивних змін в економіці держави, важливою передумовою інтенсифікації міжнарод-
них зв'язків та інтеграції країни у світову спільноту. Сучасний інформаційний розвиток суспільства переживає
інноваційно-технологічні, орієнтовані перетворення, зокрема це стосується сфери обслуговування. Основною
метою даних перетворень виступає в першу чергу зручність, доступність, мобільність, проінформованість і
гарні відносини зі своїми клієнтами.
Опис
Отже, ключовою основою забезпечення конкурентоспроможності, постійного розвитку та підвищення ефективності функціонування підприємств індустрії гостинності в Україні є впровадження інформаційних технологій. Це є економічно вигідним та ефективним, оскільки вони сприяють удосконаленню процесу обслуговування, зниженню витрат та отримання додаткового доходу.
Варто відмітити, що новітні ІТ-технології є основою інноваційного розвитку в управлінні підприємствами індустрії гостинності, які допоможуть підвищити якість обслуговування та правильно
систематизувати, аналізувати необхідну важливу інформацію, моніторити роботу персоналу.
Запровадження сучасних сервісних ІТ-технологій являє собою глобальні системи бронювання та CRM системи. Вони дозволяють клієнту обрати для себе найзручніший варіант проживання, враховуючи всі переваги. Основою технології CRM є накопичення інформації про клієнта та управління цими даними. Бази даних клієнтів дозволяють детально вивчати цільову аудиторію готелю, прогнозувати попит на послуги,
Ключові слова
Бібліографічний опис
Нещадим, Л., & Тимчук, С. (2022). АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ. Економіка та суспільство, (36). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-36-38