ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АНІМАЦІЙНОГО ТУРОПЕРЕЙТИНГУ В УКРАЇНІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2022-04
Автори
Тимчук С.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавничий дім «Гельветика»
Інструкція
У статті розглянуто окремі аспекти розвитку анімаційного туроперейтингу в Україні. Указано, що головним завданням анімаційного туроперейтингу є створення відповідних програм перебування туристів та їх комфортної участі в анімаційних заходах регіонального рівня. Визначено, що в Україні діють відповідні туристичні об’єкти анімаційного туризму: костюмовані, пригодницькі та етнотури, шоу-музеї з доповненою реальністю та анімованою експозицією, тематичні парки. Установлено, що сучасний туризм базується на широкому спектрі мотиваційних чинників, кожен з яких впливає на формування різних видів туризму. Встановлено, що протягом останні років в Україні превалює відпочинково-розважальний туризм. Зазначено, що за 2017-2020 роки в Україні краще розвивався внутрішній туризм. Зазначено, що причинами негативних тенденцій на туристичному ринку України є військова агресія Російської Федерації на території України з 2014 року та пандемія SARS-CoV-2. Установлено, що робота вітчизняних туроператорських компаній у напрямі розробки та промоції туристичних продуктів нині направлена на популяризацію українського продукту фестивального, пригодницького, розважального, подієвого та інших видів туризму.
Опис
Підтверджено, що у напрямі розвитку анімаційного туроперейтингу в Україні туроператорські компанії повинні взаємодіяти з організаторами вітчизняних фестивалів, центрами дозвілля і розваг та враховувати їх у пропонованих програмах турів, які вони реалізують на ринку. Важливою для анімаційного туроперейтингу є також реалізація комплексного обслуговування туристів на пропонованих маршрутах в рамках тематики турів та індивідуального психологічного сприйняття пропонованих програм перебування туристів.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Тимчук С.В., Нещадим Л.М. Перспективи розвитку анімаційного туроперейтингу в Україні. Інфраструктура ринку. 2022. № 65. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/65-2022