Маркетинг відносин як основа лояльності споживачів у довгостроковій перспективі
Маркетинг відносин як основа лояльності споживачів у довгостроковій перспективі
Немає доступних мініатюр
Дата
2025
Автори
Семенда О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
УНУ
Анотація
Опис
В умовах посилення конкуренції на українському ринку та зростання вимог споживачів, традиційні підходи до маркетингу втрачають свою ефективність. Маркетинг відносин (relationship marketing) стає ключовим інструментом для побудови довгострокової лояльності споживачів та забезпечення сталого розвитку бізнес. Особливо це актуально для України в період відновлення економіки, коли утримання існуючих клієнтів є більш економічно вигідним, ніж залучення нових.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Семенда О.В. Маркетинг відносин як основа лояльності споживачів у довгостроковій перспективі. Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 29 жовтня 2025 р., м. Умань. 282с. С.37-41.