МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2025-07-16
Автори
Нагернюк Д.В.
Непочатенко В.О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавнича група «Наукові перспективи»
Анотація
Стаття присвячена сучасним маркетинговим інноваціям в готельному бізнесі, які сприяють активному просуванню та продажу послуг клієнтам. Досліджено сучасні тенденції маркетингових інновацій готельного бізнесу. Встановлено, що однією з провідних тенденцій в готельному бізнесі є активне використання соціальних мереж та платформ для онлайн-бронювання, що дозволяють готелям безпосередньо спілкуватися з клієнтами. Відгуки та рейтинги в соціальних мережах і на платформах безпосередньо впливають на рішення потенційних клієнтів і є позитивним інструментом з точки зору реклами готелю. Для ефективного просування готельних послуг потрібно постійно оновлювати свої сторінки в соціальних мережах, наповнювати їх новими фотографіями та інформацією про доступні послуги. Проаналізовано інструменти залучення клієнтів, включаючи цифровий маркетинг, створення унікального бренду та позиціонування, рекламу, співпраця з лідерами думок, керування репутацією, спільні пропозиції та програми лояльності. Дані інструменти допомагають готельним підприємствам підвищити видимість та привабливість на ринку. Крім того, програми лояльності є важливим інструментом утримання клієнтів, вони не лише сприяють підвищенню прибутковості готелю через збільшення кількості повторних бронювань, але й сприяють створенню потужного позитивного іміджу та підвищенню конкурентоспроможності на ринку. Встановлено, що в готельному бізнесі необхідно використовувати елементи сенсорного маркетингу, які одночасно звертаються до всіх органів чуття споживачів, щоб створити емоційний зв’язок з брендом. Завдяки впливу на органи чуття сенсорний маркетинг робить бренд впізнаваним і привабливим, що допомагає йому виділятися серед конкурентів. Обґрунтовано необхідність застосування digital-технологій у стратегіях просування готельного бізнесу, які можуть бути ефективно використані в процесі провадження бізнесу та підвищення рівня його конкурентоспроможності.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Нагернюк Д.В., Непочатенко В.О. Маркетингові інновації в готельному бізнесі. Наукові перспективи. 2025. 6(60). с. 527-538.