ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Немає доступних мініатюр
Файли
Дата
2025-07
Автори
Харенко А.О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Видавець «Сочінський М. М.»
Анотація
У статті розглянуто трансформацію маркетингових стратегій
страхових компаній в умовах сучасного ринку, який зазнає впливу глобальних
викликів, зокрема пандемії COVID-19, економічної нестабільності та військових
конфліктів. Проаналізовано ключові тенденції змін у поведінці споживачів,
посилення цифровізації, інтеграції інноваційних технологій та персоналізації
послуг. Виокремлено основні напрями маркетингових витрат страхових
компаній, зокрема зростання ролі цифрової реклами, CRM-систем і аналітики.
Встановлено, що активна адаптація маркетингових стратегій до нових умов
сприяє підвищенню конкурентоспроможності та стійкому розвитку страхових
компаній. На основі використання сучасних методів дослідження
сформульовано рекомендації для вдосконалення маркетингової діяльності в
умовах постійних змін.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
80. Харенко А.О. Трансформація маркетингових стратегій страхових компаній в умовах сучасного ринку: зб. наук. праць Уманського національного університету. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2025. Випуск 106. Ч. 2: Економічні науки. С. 77-89.