Маркетингові інструменти розвитку франчайзингу: класифікаційний підхід

Немає доступних мініатюр
Дата
2025
Автори
Пенькова О.Г., Нестерчук Н.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції. 27 травня 2025 р. Умань : 2025
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Пенькова О.Г., Нестерчук Н.В. Маркетингові інструменти розвитку франчайзингу: класифікаційний підхід. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції. 27 травня 2025 р. Умань : 2025. 237c. С. 80-82.