Концепції stem-освіти при підготовці студентів економічних спеціальностей
Концепції stem-освіти при підготовці студентів економічних спеціальностей
Немає доступних мініатюр
Дата
2025
Автори
Пенькова О.Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Академічні візії
Анотація
Стаття присвячена дослідженню досвіду й перспектив української STEM
освіти у вищій школі, зокрема в підготовці майбутніх фахівців економічного профілю.
Зазначено, що розвиток навичок у галузі науки, технологій, інженерії та математики
відкриває нові можливості для особистісного та професійного зростання. Наголошено,
що здобуття STEM-освіти не тільки значуще для особистого розвитку, а й відкриває
широкі перспективи для майбутньої кар’єри. Такий комплексний підхід до навчання
допоможе підготувати фахівців, здатних ефективно розв’язувати складні завдання та
вносити інновації в різні сфери діяльності. Встановлено, що STEM-освіта насамперед має
на меті формування в студентів таких компетентностей, як дослідницької, стратегічної,
концептуальної, когнітивної (здатність пізнавати нові знання, логічно мислити,
пояснювати, аргументувати, рефлексувати), аксіологічної (здатність оцінювати
проблему і власну ефективність), операційної.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Пенькова О.Г. Концепції stem-освіти при підготовці студентів економічних спеціальностей. Академічні візії, 2025. Вип. 40. https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1747