СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ B2B-МАРКЕТИНГУ: ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ

Немає доступних мініатюр
Дата
2025
Автори
Макушок О. В.
Корман І. І.
Семенда О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Збірник наукових праць Уманського національного університету. Серія «Економічні науки»
Анотація
У статті проаналізовано стратегічні підходи до цифрової трансформації B2B-маркетингу в умовах глобальної діджиталізації та зовнішніх викликів, зокрема війни в Україні. Особливу увагу приділено формуванню клієнтоорієнтованих бізнес-моделей, ролі цифрових інструментів, таких як CRM, CDP, аналітика великих даних і штучний інтелект. Здійснено порівняльну оцінку ефективності різних цифрових стратегій у B2B-сегменті, визначено ключові чинники успішного впровадження цифрових рішень і окреслено напрями їх практичного використання в українському бізнес-середовищі.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Макушок О.В., Корман І.І., Семенда О.В. Стратегії цифрової трансформації B2B-маркетингу: формування клієнтоорієнтованих моделей в умовах глобальної діджиталізації. Збірник наукових праць Уманського національного університету. Серія «Економічні науки». 2025. №106. Ч2. С. 45-55. DOI: 10.32782/2415-8240-2025-106-2-45-55