Використання інтернет-технологій у процесі проєктування підприємницької діяльності в туризмі
Використання інтернет-технологій у процесі проєктування підприємницької діяльності в туризмі
Немає доступних мініатюр
Дата
2024
Автори
Кожухівська Р.Б.
Саковська О.М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Наукові інновації та передові технології
Анотація
У статті досліджено питання щодо використання Інтернет-технологій у процесі проектування підприємницької діяльності в туризмі. Виявлено, що якщо теоретичні можливості використання Інтернет-технологій достатньою мірою висвітлені в навчальній та фаховій літературі, то дослідження конструктивних аспектів практичного застосування Інтернет-технологій та інструментів у підприємницькій діяльності потребують критичного осмислення та більш детального аналізу.
Опис
Проведено аналіз теоретичної складової та практики Інтернет-діяльності в бізнес-середовищі. Досліджено етапи розвитку та методологію використання комунікативних інструментів в Інтернеті. Окреслено основні критерії ефективності використання Інтернету в підприємницькому середовищі. Систематизовано визначення поняття «інтернет-комунікація». Здійснено розподіл елементів маркетингових комунікацій за характером контакту з цільовою аудиторією та проведено їх детальний аналіз.
Констатовано, що в умовах сьогодення для забезпечення своєї ефективної діяльності сучасні підприємства повинні використовувати сучасні інтернет-інструменти та технологічні ресурси. Зазначено, що розвинена інфраструктура інтернет-технологій повинна бути комплексною, максимально надійною і добре продуманою, відповідати поточному стану бізнесу, а також враховувати його майбутній розвиток.
Встановлено, що застосування Інтернет-технологій у підприємницькій діяльності надає значні переваги порівняно з конкурентами, що робить перспективи їх розвитку цілком очевидними. Упровадження Інтернету в маркетингову діяльність підприємств, завдяки його унікальним інформаційним характеристикам, може значно підвищити ефективність підприємницьких дій.
На основі дослідження теоретичних і прикладних засад щодо розвитку системи маркетингових комунікацій за допомогою Інтернет-технологій визначено їх переваги та недоліки. Резюмовано, використання підприємствами інноваційних інструментів та форм Інтернет-технологій дозволить посилити їх конкурентні переваги та сприятиме загальному розвитку підприємницької діяльності.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кожухівська Р.Б., Саковська О.М. Використання інтернет-технологій у процесі проєктування підприємницької діяльності в туризмі. Наукові інновації та передові технології. 2024. № 5(33). С. 784-795.