ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПОНЯТТЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПОНЯТТЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Немає доступних мініатюр
Дата
2024
Автори
Лазарєв О.В., Фернос Ю.І., Комісаренок Н.О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Publishing Group «Scientific Perspectives»
Інструкція
У статті представлені результати теоретичного дослідження
проблеми «готовності» майбутніх фахівців у галузі агрономії до
професійно орієнтованої іншомовної комунікації. У ході дослідження
було проведено ґрунтовний аналіз вітчизняних та зарубіжних джерел за
темою дослідження, що дозволило уточнити сутність поняття
ISSN 2786-6165 (ONLINE) №4(22)2024
1122
«готовність» майбутніх агрономів до професійної діяльності. У
дослідженні готовність людини до ефективної діяльності розглядалася
як ключовий чинник успішної реалізації професійної стратегії.
Підкреслено важливість розвитку комунікативної компетентності,
зокрема і іншомовної, як складової готовності до професійної діяльності.
У результаті дослідження сформоване власне визначення
готовності студентів до іншомовного спілкування у рамках обраної
професії, що є динамічною системою, яка включає особистісні якості,
знання, уміння та навички. Важливі напрямки формування цієї
готовності включають розвиток комунікативної, соціокультурної та
професійної компетентності, де самоосвіта відіграє вагому роль.
Дослідження також підкреслює важливість подальших наукових досліджень
у цій галузі, спрямованих на оптимізацію методик формування
готовності до іншомовної комунікації та розвиток комплексних
підходів до навчання, враховуючи глобальні тенденції.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
«Вісник науки та освіти: журнал. 2024. № 4(22) 2024. С. 1121-1134