МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ

Немає доступних мініатюр
Дата
2024
Автори
Семенда Ольга Володимирівна
Корман Ірина Іванівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Підприємництво та інновації
Інструкція
Цифрові технології трансформують принципи і моделі створення та поширення інформаційного потоку, що дає можливість створити веб-контент, який забезпечує користувачів необхідними відомостями про інноваційний продукт. У статті розкривається сутність понять «інновація» та «інноваційний процес». Показано роль в інноваційному процесі контент-маркетингу, який є невід’ємною частиною просування. Представлено внутрішню систему контент-маркетингу як бізнес-процесу, що ґрунтується на низці інструментів та методів, надано характеристику цих функціоналів. Запропоновано модель формування та взаємодії інструментів контент-маркетингу, описано ключові принципи моделі та її основні переваги. На систему контент-маркетингу впливають чинники зовнішнього середовища і зворотний зв’язок від нього, що також відображено в запропонованій моделі. Передбачається, що дана модель забезпечить успішне просування інноваційного продукту на ринку за рахунок поступового залучення споживачів до комунікаційного процесу, що має відношення до інноваційного продукту і формування лояльності до бренду. Інструменти контент-маркетингу є невід’ємною частиною просування інноваційного продукту, його присутність має простежуватися на всіх етапах процесу. За наявності необхідних ресурсів запропонована модель формування та взаємодії різних методів контент-маркетингу дасть змогу розробити конкретну програму успішного просування інноваційного продукту на ринку.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Семенда О.В., Корман І.І. Модель впливу контент-маркетингу на інноваційний потенціал бізнесу. Підприємництво та інновації. 2024. №30. С.66-71. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-3583/30.10