Кафедра маркетингу
Постійний URI для цієї колекції
Огляд
Перегляд Кафедра маркетингу по Автор "Cеменда, Ольга Володимирівна"
Результати на сторінці
Параметри сортування
-
МатеріалOrganic Products Market in Ukraine: State And Prospects of Development(International Business Information Management Association (IBIMA), 2021) Семенда, Дмитро Костянтинович ; Cеменда, Ольга Володимирівна ; Бленда, Наталія Олександрівна ; Соковніна, Діана Михайлівна ; Корман, Ірина ІванівнаThe production of organic products has been one of the most urgent tasks for modern society for many years. Ukrainian society is increasingly interested in what "organic production" and "organic products" are. Along with the promotion of a healthy lifestyle, the relevance of organic products is growing. Therefore, the purpose of the study is to determine the state of production and sale of organic products on the market of Ukraine. By the method of theoretical generalization in the article typical features of organic production are given; using the method of analysis and synthesis, the current situation in the organic market is considered, including available land resources, number of producers, cost of sales; graphical and tabular methods were used for optimal visualization of the results of the study. The study analyses the relevance and importance of organic agriculture and farming, considers key aspects of organic production, the importance of certification and well-established legislation that will help enterprises engaged in the production of organic products to develop. The importance of introducing the marketing concept into the practical activities of enterprises engaged in the production of organic products is noted. The importance of applying effective marketing approaches to product promotion to the consumer is emphasized and the main types of product promotion of organic origin are noted. The elements that form marketing channels for the production of organic products are indicated. It is noted that the market for organic products is gradually developing and expanding, which allows consumers to buy more and more organic products. The research conducted in the article is aimed at informing domestic specialized manufacturers about the possibilities of diversification of the product range and marketing of their products both in the domestic and international markets in accordance with modern consumer needs.
-
МатеріалМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ(ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО, 2021-07-27) Корман, Ірина Іванівна ; Cеменда, Ольга Володимирівна ; Осадчук, НаталіяВ статті розглянуто визначення понять канал розподілу, канал постачання, канал товароруху, канал збуту. Подано алгоритм планування та аналізу збуту готової продукції як запоруку ефективного управління каналами розподілу. Розглянуто оптову та роздрібну торгівлю як важливі складові каналів розподілу. Висвітлено основні функції оптової та роздрібної торгівлі. Здійснено маркетингове дослідження каналів розподілу на вітчизняному ринку. Проаналізовано динаміку обсягів та структуру оптової та роздрібної торгівлі в Україні за останні десять років. Показано частку продажу товарів, що вироблені на території України протягом досліджуваного періоду. Охарактеризовано сучасний стан каналів розподілу в Україні та надано рекомендації щодо забезпечення ефективності їх роботи в умовах обмежень, пов’язаних з пандемією.
-
МатеріалРОЛЬ ДЕРЖАВИ У РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ(«Наукові інновації та передові технології», 2022) Семенда, Дмитро Костянтинович ; Cеменда, Ольга ВолодимирівнаПротягом останніх років Україна переживала гострі політичні, безпекові та економічні виклики. Після повстання на «Майдані» в лютому 2014 року країна стала свідком кількох визначних подій, зокрема розгортання конфлікту на сході України. З 2014 по 2019 рік Уряд провів ключові реформи, зокрема: проведення значної фіскальної консолідації, перехід до гнучкого обмінного курсу, реформування тарифів на енергоносії та соціальної допомоги, підвищення прозорості державних закупівель, спрощення регулювання бізнесу, стабілізацію та реструктуризацію банківського сектору, просування вперед реформи охорони здоров’я та пенсійного забезпечення та створення антикорупційних агенцій. У той же час українці продовжують відчувати, що для покращення державного управління необхідно зробити більше. В умовах реформування економіки державне регулювання підприємництва та підприємницької діяльності набуває дедалі більшої актуалізації. Саме від того як держава впливатиме на підприємництво та підприємницьку діяльність за допомогою різних методів, інструментів, залежатиме розвиток економіки країни, її висока конкурентоспроможність на внутрішньому та зовнішньому ринках. В статті розглянуто роль держави, її вплив на розвиток підприємств в Україні. Обґрунтовано, що роль держави в діяльності підприємств, з огляду на те, що глобалізація вносить у систему співвідношення держави і ринку нові елементи, не зменшується, а радше збільшується за рахунок глобалізації економіки. Виникає потреба зміни моделі економічного розвитку факторів інноваційного зростання, значного збільшення інвестиційної активності, забезпечення нової якості розвитку економіки та як наслідок розвитку ефективного та більш вільного підприємництва. Провідна роль у формуванні підприємницького середовища на всіх рівнях належить державі, яка розробляє економічну стратегію та політику, створює законодавчу базу, створює умови та механізми для реалізації конкурентних переваг національних виробників на внутрішньому та світовому ринках. Формування та розвиток сприятливого підприємницького середовища залежить від багатьох факторів. Однак із усього різноманіття цих факторів найважливішу роль у створенні сприятливого підприємницького середовища грає доброзичливо налаштоване політичне середовище, стабільність інститутів економічної та політичної влади.
-
МатеріалТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ ЯК МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ(Наукові інновації та передові технології, 2022) Пенькова, Оксана Георгіївна ; Cеменда, Ольга ВолодимирівнаОгляд літератури в дослідницькому світі є ключовим компонентом будь-якої наукової роботи і як метод дослідження актуальний як ніколи. Метою будь-якого огляду літератури є узагальнення аргументів та ідей, наявних знань у певній галузі, дає напрямок, яким слід рухатися для досягнення успіху. Дослідники регулярно переглядають літературу створену іншими у певній галузі, це допомагає оцінити та синтезувати відповідні дослідження і зв’язати їх з власним дослідницьким питанням. Огляд літератури набагато більше, ніж короткий виклад усієї наявної літератури, він підтверджує важливість проблеми, на яку спрямоване дослідження, визначає основні ідеї дослідницького питання та демонструє їх взаємозв’язок. Огляд літератури можна охарактеризувати як систематичний спосіб збору та синтезу попередніх досліджень. Ефективний і добре проведений огляд як метод дослідження створює міцну основу для набуття знань і сприяння розвитку теорії. Інтегруючи висновки та точки зору з багатьох емпіричних досліджень, огляд літератури може вирішувати питання дослідження з такою силою, яку не має жодне дослідження. Систематичний огляд літератури став найвищим стандартом синтезу доказів і є важливим для прийняття рішень, оскільки вони допомагають надати докази того чи теорія спрацює уникнувши помилок на практиці. Оглядам традиційної літератури часто бракує ретельності і вони проводяться спеціально, а не за певною методологією. В статті розглянуто огляд літератури як методологія проведення дослідження та запропоновано огляд різних типів, а також деякі рекомендації щодо того, як проводити та оцінювати літературні джерела. Зазначено недоліки та надано рекомендації щодо опублікування огляду літератури.
-
МатеріалФОРМУВАННЯ ПОПИТУ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ РИБНОЇ ПРОДУКЦІЇ(Підприємництво та інновації, 2021-08-31) Корман, Ірина Іванівна ; Cеменда, Ольга Володимирівна ; Гаєнко, В.І.У статті узагальнено теоретичні аспекти формування попиту та стимулювання збуту, запропоновано комплексний підхід до їх основних цілей, завдань, об’єктів впливу та засобів впливу, розглянуто процес формування попиту, цінові та нецінові фактори, що виявляють вплив на нього, стимулювання споживачів, продавців та торгових посередників, методи цінового стимулювання збуту. Висвітлено сучасний стан споживання риби в Україні, Європі та світі, рекомендоване та фактичне споживання рибної продукції. Розглянуто причини зростання споживання риби у світі. Визначено основні чинники формування попиту на рибну продукцію. Досліджено, які види риби користуються найбільшим попитом серед різних груп споживачів, а також обсяги попиту на різні види рибної продукції протягом року. Окреслено основні напрями для подальшого дослідження цієї теми.