Кафедра української та іноземних мов
Постійний URI для цієї колекції
Огляд
Перегляд Кафедра української та іноземних мов по Автор "Каричковська С. П."
Результати на сторінці
Параметри сортування
-
МатеріалВпровадження персоналізованого навчання дисциплін гуманітарного профілю у вищій школі як чинник підвищення якості освіти(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023-10) Мовчан Л. В. ; Каричковська С. П. ; Чучмій І. І.В статті розглянуто особливості персоналізованого навчання при викладанні гуманітарних наук у закладах вищої освіти України як інноваційної технології покращення якості освіти. Сьогодні в освіті широкого поширення набувають різні види і форми освіти, що є провідною умовою всебічного розвитку особистості, збагачення її творчого потенціалу, засобом реалізації здібностей, а також зростанням професійної компетенції, удосконаленням раніше здобутих знань, умінь і навичок. Автори зауважують, що нові умови вимагають нових підходів. Сьогодні кожному педагогу важливо усвідомити завдання підготувати не студентів-формалістів, які здатні лише відтворювати набуті в процесі навчання знання, але таких, що вміють творчо мислити, зіставляти та аналізувати факти, аргументовано захищати власну точку зору. Вони повинні мати достатню теоретичну підготовку, яку б уміли реалізувати на практиці в житті та для подальшого навчання. Щоб бути готовими до навчання, роботи та життя в технологічному суспільстві, студентам потрібна здатність збирати, розуміти, оцінювати, синтезувати і відтворювати інформацію та ідеї, проводити оригінальні дослідження, уміти брати на себе відповідальність та вирішувати проблеми, аналізувати та створювати великий обсяг друкованих і недрукованих текстів у старих і нових медіаформах. Зазначається, що для розкриття творчих можливостей студентів, задоволення їх особистих та суспільних інтересів, викладачу необхідно володіти методиками, які стимулюють конструктивно-критичне мислення, розвивають творчі здібності здобувачів освіти. Досягнути цих завдань можливо тільки за умови інноваційного, творчого підходу до процесу навчання. Автори наголошують, що використання персоналізованого навчання у закладах вищої освіти сприяє кращому опануванню ключових компетентностей, що є головним критерієм якості освіти. Персоналізоване навчання – це освітній підхід, який враховує особливі потреби, інтереси та сильні сторони кожного студента та забезпечує унікальний досвід навчання на основі індивідуальних рис здобувачів освіти.
-
МатеріалПідготовка фахівців спеціальності «Лісове господарство» за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» в університетах великої Британії(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023-06-24) Чучмій І. І. ; Мовчан Л. В. ; Каричковська С. П.Розглянуто навчальні програми підготовки фахівців спеціальності «Лісове господарство» за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» в університетах Великої Британії. Для аналізу навчальних програм підготовки фахівців з лісового господарства обрано два університети Великої Британії – Бангорський університет та Університет Харпера Адамса. Метою навчальних програм даних університетів є розуміння студентами сутності лісових екосистем та їх ролі в глобальному середовищі, розвиток навичок раціонального управління лісовим господарством в світі та знайомство з його товарами й послугами. Зауважується, що дані програми спрямовують студентів на здобуття основних навичок роботи в галузі охорони природи та лісового господарства, сприяють створенню міцної наукової бази майбутніх фахівців для подальших досліджень в природоохоронній або лісовій екології. Стверджується, що набуті в процесі навчання навички стануть в нагоді майбутнім фахівцям для роботи в лісових господарствах, організаціях державного сектору та неурядових організаціях. Порушено питання про необхідність підготовки більшої кількості фахівців спеціальності «Лісове господарство» в аграрних закладах освіти через брак кваліфікованих кадрів в галузі. Зникнення природних ресурсів в світі, неефективні методи управління лісовим господарством спонукають до пошуку нових методів навчання професійних лісівників. Однак, як зазначається, теоретична підготовка разом із практикою навчання студентів та співпраця із партнерськими урядовими організаціями для поширення досвіду лісівництва сприятиме належній політиці та практиці ведення лісового господарства майбутніми фахівцями, забезпечить відповідальне і стале використання лісових ресурсів та допоможе трансформувати економіку світових громад і країн в цілому.