МАРКЕТИНГ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Назарчук, Руслан Станіславович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань: Вид-во СПД Сочінський
Інструкція
Опис
Ключові слова
сільськогосподарські підприємства, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Харенко А. О. Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, Р.С. Назарчук : матеріали VІ міжн. наук.–практ. конф. [Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин], (Умань, 17 – 18 трав. 2012 р.). – Умань: Вид-во СПД Сочінський, 2012.– Ч.2 – С. 160– 162