Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПК
    
  
 
 
  
  
    
    
        Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПК
    
  
Немає доступних мініатюр
      Файли
Дата
    
    
        2015-12
    
  
Автори
  Загороднюк, Оксана Вікторівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
    
    
        Одеський національний економічний університет
    
  
Анотація
    
    
        Метою дослідження є аналіз особливостей сучасного управління
маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях, обґрунтування
необхідності формування системи управління маркетинговою діяльністю та
визначення шляхів впровадження системи агромаркетингу в АПК України.
Розвиток маркетингової діяльності в агропромислових формуваннях як
складна соціально-економічна система має ряд особливостей і значною
мірою залежить від дії факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, а
також важелів державного регулювання аграрного виробництва. Сучасні
економічні реалії вимагають розробки шляхів вдосконалення управління
маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Впровадження у
практичну діяльність сільськогосподарських товаровиробників
маркетингового підходу здатне забезпечити швидку адаптацію підприємств
аграрного сектору економіки до ринкового середовища і забезпечить його
конкурентоспроможність і сталий розвиток.
    
  
Опис
Ключові слова
    
    
        аграрні підприємства, управління маркетинговою діяльністю, шляхи вдосконалення, агромаркетинг, функції агромаркетингу, система агромаркетингу, поведінка споживачів.
    
  
Бібліографічний опис
    
    
        1.	Загороднюк О. Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПК/ О. Загороднюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 11. - С. 42-52