Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Мазур, Юрій Павлович
Макушок, Ольга Василівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Київський інститут бізнесу і технологій
Інструкція
Основною специфікою туризму є торгівля послугами та особливий характер споживання туристичних послуг і товарів на місці їх виробництва. В умовах високої конкуренції перед споживачем постає проблема вибору туристичної фірми, яка надає більш якісні послуги, при доступній ціні. Визначення основних показників конкурентоспроможності туристичних послуг та їх подальше дослідження відображає інтереси як фірм, так і споживачів цих послуг.
Опис
стаття
Ключові слова
маркетингова діяльність, туристичні підприємства, конкурентоспроможність, показники конкурентоспроможності
Бібліографічний опис
Мазур Ю.П. Дослідження конкурентоспроможності туристичних послуг підприємств регіону/ Ю.П. Мазур, О.В. Макушок // Вісник Київського інституту бізнесу і технологій. № 1(17). – Київ –2012. – С. 81–82.