ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АПК

Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань: Вид-во СПД Сочінський
Інструкція
Опис
Ключові слова
маркетинг, управління, підприємства АПК
Бібліографічний опис
Харенко А. О. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК / А. О. Харенко : матеріали V міжн. наук.–практ. конф. [Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин], (Умань, 19 – 20 трав. 2011 р.). – Умань: Вид-во СПД Сочінський, 2011.– Ч.2 – С. 160– 162