ДЕЯКІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДЕЯКІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Немає доступних мініатюр
Дата
2006
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань : Вид-во УДАУ
Інструкція
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність,
сільськогосподарські підприємства
Бібліографічний опис
Харенко А. О. Деякі аспекти маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області / А. О. Харенко : матеріали наук. конф. (до 30-річчя створення економічного факультету), (Умань, 30 листоп. 2006 р.). – Умань : Вид-во УДАУ, 2006. – С. 93–95