ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2021-10
Автори
Непочатенко, Валентина Олександрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Economic Sciences”
Інструкція
У статті розглядаються питання управління цінами в індустрії гостинності, зокрема з урахуванням цінових концепцій малого та середнього готельного господарства. Ефективна цінова політика включає як встановлення вихідної ринкової ціни, а й способи оплати, види знижок, диференціацію цін за різними ознаками. Вартість номера залежить від сезонності, класу готелю, а також від міста і країни. Розглянуті характерні особливості які впливають на процес ціноутворення у сучасному готельному бізнесі заслуговує на особливу увагу і є ключовими для успішного ведення бізнесу. Готель прагне встановити ціну, яка б покривала витрати на виробництво, розподіл, просування продукту та прийнятну норму прибутку. У готельних послугах є великі можливості для диференціації цін як за видом послуг, що надаються, за обсягом, стандартом, часом, кількістю, так і за споживачами. Обмеження, пов'язані з проведенням активної цінової політики в готельному господарстві, успішно усуваються шляхом диференціації цін на послуги. У готельному бізнесі ціна виконує роль індикатора якості послуг, тому тариф на послуги розміщення повинен відображати реальну пропозицію. Якщо ціни, що заявляються, споживачам будуть високі для готелю даного класу, то вони шукатимуть інший готель. Водночас низькі ціни на послуги розміщення призведуть до зниження доходів та прибутку готельного підприємства. Попит на готельні послуги є головним регулятором рівня цін, тому його стимулювання та прогнозування має стати найважливішою умовою при встановленні найефективніших цін. Практично скрізь діє таке правило - коли попит збільшується, підвищується ціна. Формування цінової політики у готелі є компонентом єдиної маркетингової політики і завжди формується під впливом підприємств конкурентів
Опис
Ключові слова
ціна, послуги, ціноутворення, готель, готельний бізнес, попит
Бібліографічний опис
Непочатенко В. О. Особливості ціноутворення у готельному бізнесі // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2021. - №10. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-10-7626