ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
    
  
 
  
    
    
        ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
    
  
Немає доступних мініатюр
      Дата
    
    
        2021-01
    
  
Автори
  Чукіна, Іванна Валеріївна
  Коваленко, Григорій Олександрович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
    
    
        Ефективна економіка
    
  
Анотація
    
    
        Обґрунтовано необхідність вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Визначальним для діяльності аграрного підприємства є дотримання принципів маркетингу. Принципи маркетингу повинні стати головними в управлінні, тому що практично всім аграрним підприємствам в умовах ринкової економіки основну увагу доводиться приділяти питанням реалізації товару, підвищенню прибутковості виробництва, враховувати наявність конкурентів, коливання цін на основні товари.
Встановлено, що запровадження ефективного маркетингового управління конкурентоспроможністю є першочерговим завданням вітчизняних аграрних підприємств, адже підприємство, яке прагне досягти переваги на ринку, більшою мірою орієнтоване на споживача.
Важливу роль у вдосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю відіграє фінансова політика, яка стосується всіх сфер економічної діяльності аграрних підприємств.
Вдосконалення в системі управління маркетингом потребує кадрове забезпечення для аграрних підприємств.
Проблемою залишається питання інвестиційного забезпечення інфраструктурних складових аграрних підприємств у системі управління маркетингом.
Практика діяльності аграрного підприємництва показує, що маркетингові комунікації сприймаються, як допоміжна діяльність, часто ототожнюються лише з просуванням продукції, застосовуються відособлено, а не в комплексі з іншими елементами управління маркетингом.
Важливим недоліком організації діяльності аграрних підприємств є відсутність маркетингової служби.
Створення і організація діяльності служби маркетингу аграрних підприємств – необхідна, але недостатня передумова для забезпечення ефективного маркетингового обслуговування галузі. До шляхів удосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств крім створення повноцінних відділів маркетингу, необхідно віднести розробку і здійснення маркетингової стратегії аграрних підприємств.
Ефективна система управління маркетингом може забезпечити прибутковість аграрного підприємства на довгострокову перспективу та його стабільне становище на ринку.
    
  
Опис
Ключові слова
    
    
        Ключові слова: аграрні підприємства; управління маркетинговою діяльністю; шляхи вдосконалення.
    
  
Бібліографічний опис
    
    
        Коваленко Г.О., Чукіна І.В. Вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Ефективна економіка № 1 .http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2021/88.pdf