МАРКЕТИНГ НАСІННЯ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Житомир: Вид-во ПП Руга
Інструкція
Опис
Ключові слова
маркетинг, олійні культури
Бібліографічний опис
Харенко А.О. Маркетинг насіння олійних культур у сільськогосподарських підприємствах Черкаської області / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та економічного розвитку: місто, регіон, країна, світ], (Житомир, 6-7 листопада 2012 р.). – Житомир: Вид-во ПП Руга, 2012. – С. 92– 94