Маркетингові дослідження економічної ефективності виробництва круп’яних культур в сільськогосподарських підприємствах

Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Львів
Інструкція
Проаналізовано економічну ефективність виробництва круп’яних культур та досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації посівних площ в сільськогосподарських підприємствах Черкаської області. Внесено пропозиції щодо підвищення ефективності функціонування галузі маркетинговими методами.
Опис
Ключові слова
круп"яні культури, економічна ефективність, сільськогосподарські підприємства, прибуток
Бібліографічний опис
Харенко А. О. Маркетингові дослідження економічної ефективності виробництва круп’яних культур в сільськогосподарських підприємствах / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького. – Львів, 2011.– Том 13., № 1(47). – Ч. 2. – С. 327 – 334.