Розрахунок вартості залучення клієнтів через соціальні мережі
    
  
 
 
  
  
    
    
        Розрахунок вартості залучення клієнтів через соціальні мережі
    
  
Немає доступних мініатюр
      Дата
    
    
        2021-10-25
    
  
Автори
  Семенда, Ольга Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
    
    
        УНУС
    
  
Анотація
Опис
Ключові слова
    
    
        залучення клієнтів
    
  
Бібліографічний опис
    
    
        Семенда О.В. Розрахунок вартості залучення клієнтів через соціальні мережі. Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2021р.  Умань: УНУС, 2021. 321с. С.250-252