Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/819
Title: Організація маркетингової діяльності в садівницьких підприємствах
Authors: Тупчій, Оксана Сергіївна
Keywords: маркетингова діяльність
садівницькі підприємства
організація
ефективна робота
Issue Date: 2012
Publisher: Видавець «Сочінський»
Citation: Тупчій О.С. Організація маркетингової діяльності в садівницьких підприємствах / О.С. Тупчій // Матеріали VI Міжнародної науково – практичної конференції «Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин», 17-18 травня 2012 р. – Умань: «Сочінський», 2012. – Ч. 2. – С. 132-133.
Series/Report no.: ;Ч. 2
Abstract: В статті розглянуто впровадження маркетингу в практику садівницьких і розсадницьких підприємств, яке забезпечить раціональне й науково-обгрунтоване управління їх виробничо-збутовою діяльністю і, насамперед, орієнтацію виробництва на попит споживачів, що є головною умовою ефективної роботи кожного підприємства.
Description: Матеріали науково-практичної конференції
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/819
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тупчій О.С. маркетинг.pdfМатеріали науково-практичної конференції280,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.