Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/819
Название: Організація маркетингової діяльності в садівницьких підприємствах
Авторы: Тупчій, Оксана Сергіївна
Ключевые слова: маркетингова діяльність
садівницькі підприємства
організація
ефективна робота
Дата публикации: 2012
Издатель: Видавець «Сочінський»
Библиографическое описание: Тупчій О.С. Організація маркетингової діяльності в садівницьких підприємствах / О.С. Тупчій // Матеріали VI Міжнародної науково – практичної конференції «Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин», 17-18 травня 2012 р. – Умань: «Сочінський», 2012. – Ч. 2. – С. 132-133.
Серия/номер: ;Ч. 2
Краткий обзор (реферат): В статті розглянуто впровадження маркетингу в практику садівницьких і розсадницьких підприємств, яке забезпечить раціональне й науково-обгрунтоване управління їх виробничо-збутовою діяльністю і, насамперед, орієнтацію виробництва на попит споживачів, що є головною умовою ефективної роботи кожного підприємства.
Описание: Матеріали науково-практичної конференції
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/819
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тупчій О.С. маркетинг.pdfМатеріали науково-практичної конференції280,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.