МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Немає доступних мініатюр
Дата
2021
Автори
Макушок, Ольга Василівна
Рибчак, Олена Сергіївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Poznań: Nowa nauka
Інструкція
Використання маркетингового аналізу у діяльності підприємств
ресторанного харчування є найважливішою умовою їх успішного
функціонування, вони практично орієнтовані на ринок ресторанних послуг.
Саме він диктує підприємствам основні параметри виробничого процесу.
Підприємства ресторанного господарства, у свою чергу, здійснюють зворотний
вплив на ринок за рахунок своєї виробничо-комерційної діяльності та реклами.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинговий аналіз
Бібліографічний опис
14. Макушок О.В., Рибчак О.С. Маркетинговий аналіз підприємств ресторанного бізнесу//Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. V Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. M.Andrzejewskiego – Poznań: Nowa nauka, 2021. –S.S. 48-49