Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/814
Title: МАРКЕТИНГ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Лемещенко, Вікторія Михайлівна
Keywords: маркетинг
плоди і овочі
канали збуту
прибуток
Issue Date: 2012
Publisher: Умань
Citation: Харенко А. О. Маркетинг плодоовочевої продукції сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, В.М. Лемещенко : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 77. – Ч. 2. – С. 86 – 96
Abstract: Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо продукції плодоовочевого підкомплексу, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації виробництва, зроблено спробу внести пропозиції щодо підвищення її ефективності.
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/814
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри
Наукові матеріали кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плоди і овочі.pdf436.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.