МАРКЕТИНГ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
МАРКЕТИНГ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Лемещенко, Вікторія Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань
Інструкція
Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо продукції плодоовочевого підкомплексу, досліджено залежність її рівня від ступеня концентрації виробництва, зроблено спробу внести пропозиції щодо підвищення її ефективності.
Опис
Ключові слова
маркетинг,
плоди і овочі,
канали збуту,
прибуток
Бібліографічний опис
Харенко А. О. Маркетинг плодоовочевої продукції сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, В.М. Лемещенко : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 77. – Ч. 2. – С. 86 – 96