Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/808
Название: МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Авторы: Харенко, Андрій Олександрович
Ключевые слова: конкурентоспроможність
сільськогосподарські підприємства
прибуток
маркетингові методи
ціна
канали розподілу
Дата публикации: 2009
Издатель: Умань
Библиографическое описание: 18. Харенко А. О. Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні / А. О. Харенко : зб. наук. праць Уманського державного аграрного університету. –Умань, 2009. – Вип. 72. – Ч. 2. – С. 189 – 196
Краткий обзор (реферат): Проаналізовано рівень конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області та розглянуто перспективні напрями підвищення її за допомогою маркетингових методів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/808
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конкурентоспроможність_маркетинг.pdf413,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.