МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2009
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань
Інструкція
Проаналізовано рівень конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області та розглянуто перспективні напрями підвищення її за допомогою маркетингових методів.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, сільськогосподарські підприємства, прибуток, маркетингові методи, ціна, канали розподілу
Бібліографічний опис
18. Харенко А. О. Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні / А. О. Харенко : зб. наук. праць Уманського державного аграрного університету. –Умань, 2009. – Вип. 72. – Ч. 2. – С. 189 – 196