МАРКЕТИНГ НАСІННЯ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Побережець, Наталія Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Умань
Інструкція
Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо насіння олійних культур, досліджено залежність рівня її ефективності від ступеня концентрації виробництва, внесено пропозиції щодо підвищення її ефективності.
Опис
Ключові слова
маркетинг, сільськогосподарські підприємства, прибуток, олійні культури, інформація, канали збуту
Бібліографічний опис
37. Харенко А. О. Маркетинг продукції олійних культур сільськогосподарських підприємств Черкаської області / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Н.Б. Побережець : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 81. – Ч. 2. – С. 396 – 406