Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/807
Title: МАРКЕТИНГ НАСІННЯ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Authors: Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Побережець, Наталія Борисівна
Keywords: маркетинг
сільськогосподарські підприємства
прибуток
олійні культури
інформація
канали збуту
Issue Date: 2012
Publisher: Умань
Citation: 37. Харенко А. О. Маркетинг продукції олійних культур сільськогосподарських підприємств Черкаської області / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Н.Б. Побережець : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 81. – Ч. 2. – С. 396 – 406
Abstract: Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо насіння олійних культур, досліджено залежність рівня її ефективності від ступеня концентрації виробництва, внесено пропозиції щодо підвищення її ефективності.
URI: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/807
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри
Наукові матеріали кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Олійні культури.pdf448.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.