Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/807
Название: МАРКЕТИНГ НАСІННЯ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Авторы: Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Побережець, Наталія Борисівна
Ключевые слова: маркетинг
сільськогосподарські підприємства
прибуток
олійні культури
інформація
канали збуту
Дата публикации: 2012
Издатель: Умань
Библиографическое описание: 37. Харенко А. О. Маркетинг продукції олійних культур сільськогосподарських підприємств Черкаської області / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Н.Б. Побережець : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. –Умань, 2012. – Вип. 81. – Ч. 2. – С. 396 – 406
Краткий обзор (реферат): Проаналізовано маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств щодо насіння олійних культур, досліджено залежність рівня її ефективності від ступеня концентрації виробництва, внесено пропозиції щодо підвищення її ефективності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/807
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри
Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олійні культури.pdf448,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.