МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2011
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Хмельницький
Інструкція
Здійснено аналіз показників виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області в розрізі видів продукції. Розглянуто рівень конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів залежно від їх розмірів за площею землекористування. Вказано напрями підвищення ефективності їх функціонування за допомогою маркетингових методів.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, маркетинг, ефективність, сільськогосподарські підприємства
Бібліографічний опис
25. Харенко А. О. Маркетингові дослідження конкурентоспроможності виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький, 2011.– № 1. – С. 160 – 167.