Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/806
Название: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Харенко, Андрій Олександрович
Бурляй, Олександр Леонідович
Ключевые слова: конкурентоспроможність
маркетинг
ефективність
сільськогосподарські підприємства
Дата публикации: 2011
Издатель: Хмельницький
Библиографическое описание: 25. Харенко А. О. Маркетингові дослідження конкурентоспроможності виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / А. О. Харенко, О.Л. Бурляй // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький, 2011.– № 1. – С. 160 – 167.
Краткий обзор (реферат): Здійснено аналіз показників виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області в розрізі видів продукції. Розглянуто рівень конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів залежно від їх розмірів за площею землекористування. Вказано напрями підвищення ефективності їх функціонування за допомогою маркетингових методів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/806
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри
Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конкурентоспроможність.pdf401,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.