ВИБІР ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ЗАЙМАЄТЬСЯ ПЕРЕРОБКОЮ РИБИ ТА МОРЕПРОДУКТІВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2013
Автори
Корман, Ірина Іванівна
Корінєв, Валентин Леонідович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
ДВНЗ "ПДТУ"
Інструкція
В статті розглянуто цінові стратегії на основі співвідношення «сприйняття ціни споживачем – економічна цінність» та «ціна - якість», їх об’єднання в матрицю цінових стратегій. Проаналізовано використання цінових стратегій вітчизняними виробниками рибної продукції і морепродуктів і визначено їх місце на матриці цінових стратегій. На прикладі продукції торгової марки «Риба’К» запропоновано цінові заходи в межах обраних цінових стратегій, які дозволять збільшити прибуток підприємства і зберегти прихильність споживачів.
Опис
Ключові слова
цінові стратегії, «ціна-якість», «сприйняття ціни споживачем – економічна цінність»
Бібліографічний опис
Корман І.І. Вибір ефективної цінової стратегії підприємства, що займається переробкою риби та морепродуктів / В. Л. Корінєв, І.І. Корман // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності (Index Copernicus) : Збірник наукових праць . – Маріуполь : ДВНЗ «ПДТУ», 2013. – Вип. 2, Т. 1. – С. 136-141