АДАПТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ ДО УМОВ ВНУТРІШНЬОГО І МІЖНАРОДНОГО РИНКІВ
АДАПТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ ДО УМОВ ВНУТРІШНЬОГО І МІЖНАРОДНОГО РИНКІВ
Немає доступних мініатюр
Дата
2021
Автори
Пенькова, Оксана Георгіївна
Харенко, Андрій Олександрович
Кулішенко, Євгенія Миколаївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Інструкція
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія,
стратегічне планування,
стратегічна адаптація,
внутрішній і міжнародний ринок,
підприємства сільськогосподарського машинобудування
Бібліографічний опис
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Кулішенко Є.М. Адаптація маркетингової стратегії підприємств сільськогосподарського машинобудування до умов внутрішнього і міжнародних ринків // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. № 2. Т. 1. Серія „Економічні науки”. 2021. С. 35-50.