МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ

Немає доступних мініатюр
Дата
2021-07-27
Автори
Корман, Ірина Іванівна
Cеменда, Ольга Володимирівна
Осадчук, Наталія
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО
Інструкція
В статті розглянуто визначення понять канал розподілу, канал постачання, канал товароруху, канал збуту. Подано алгоритм планування та аналізу збуту готової продукції як запоруку ефективного управління каналами розподілу. Розглянуто оптову та роздрібну торгівлю як важливі складові каналів розподілу. Висвітлено основні функції оптової та роздрібної торгівлі. Здійснено маркетингове дослідження каналів розподілу на вітчизняному ринку. Проаналізовано динаміку обсягів та структуру оптової та роздрібної торгівлі в Україні за останні десять років. Показано частку продажу товарів, що вироблені на території України протягом досліджуваного періоду. Охарактеризовано сучасний стан каналів розподілу в Україні та надано рекомендації щодо забезпечення ефективності їх роботи в умовах обмежень, пов’язаних з пандемією.
Опис
Ключові слова
канали розподілу, управління каналами розподілу, маркетингові дослідження, оптова торгівля, роздрібна торгівля, бюджетування
Бібліографічний опис
Корман, І., Семенда, О., & Осадчук, Н. (2021). МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ. Економіка та суспільство, (29). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-29