Вплив поведінки споживачів на маркетингову діяльність продовольчих ринків

Немає доступних мініатюр
Дата
2021-05-24
Автори
Семенда, Ольга Володимирівна
Подолинний, Дмитро Сергійович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Сочінський М. М.
Інструкція
Опис
Ключові слова
маркетинг, споживач, ринок
Бібліографічний опис
Семенда О.В., Подолинний Д.С. Вплив поведінки споживачів на маркетингову діяльність продовольчих ринків. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції. 24 травня 2021р. Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2021. 148 с. С.47-50