Маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності м’ясопереробних підприємств

Немає доступних мініатюр
Дата
2012
Автори
Рудич, Оксана Олександрівна
Тернавська, Інна Борисівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Редакційно-видавничий відділ Уманського національного університету садівництва
Інструкція
У статті обґрунтовані та систематизовані чинники, що впливають на розвиток маркетингових стратегій м'ясопереробних підприємств. Запропоновано модель формування маркетингових стратегій м'ясопереробних підприємств. Обґрунтовано напрями формування конкурентних переваг на цільових ринках, спираючись на маркетингові стратегії.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, регіон, м'ясопереробні підприємства, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Рудич О.О. Маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності м’ясопереробних підприємств / О.О. Рудич, І.Б. Тернавська // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва / Редкол.: О.О. Непочатенко (відп. ред.) та ін. – Умань, 2012. – Вип. 80. – Ч.2.: Економіка. – С. 63-69.