ВПЛИВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2021-02
Автори
Семенда, Ольга Володимирівна
Корман, Ірина Іванівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
"Східна Європа: економіка, бізнес та управління"
Інструкція
В умовах сучасної економічної ситуації будь-яке торговельне підприємство, яке прагне успішно здійснювати свою діяльність на ринку споживчих товарів, повинне орієнтуватися не тільки на якість продукції, що продається, але й намагатися ефективно управляти продажем товарів. За умов посиленням конкуренції між торговими мережами і падінням результативності класичних підходів до просування і продажу товарів постає необхідність пошуку нових способів підвищення ефективності реалізації, активізації боротьби за прихильність споживача. У статті розкрито сутність мерчандайзингу та описано вплив елементів мерчандайзингу на поведінку споживачів. Розглянуто вплив особливостей оформлення інтер’єру магазину, поєднання кольорів, звуків та ароматів на споживача. Посилення засобів впливу елементів мерчандайзингу буде сприяти наближенню до споживачів, перетворювати їх на прихильних та лояльних.
Опис
Ключові слова
мерчандайзинг, споживач, вплив, потреба, товар
Бібліографічний опис
Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів /Д.К.Семенда, І.І.Корман, О.В.Семенда// Східна Європа: економіка, бізнес та управління. №1(28). 2021. С.42-46. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.28-8