ЗМІНИ В ПОВЕДІНЦІ СПОЖИВАЧІВ ПІД ЧАС КОРОНАВІРУСНОЇ КРИЗИ

Немає доступних мініатюр
Дата
2021-02-19
Автори
Семенда, Ольга Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Scientific Collection «InterConf»
Інструкція
В умовах кризи та невизначеності в усіх галузях економіки гостро постає питання пошуку та впровадження інструментів, які сприятимуть швидкому виходу з кризи з мінімальними втратами. Пандемія коронавірусу COVID-19 потужно вплинула на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички і продовжує відчуватися, тому організаціям потрібно передбачити і підготуватися до змін у потребах, поведінці та вподобаннях споживачів. Організації можуть трансформувати свій бізнес, щоб успішно адаптуватися до цих змін.
Опис
Ключові слова
криза, виробник, товар, споживач, поведінка
Бібліографічний опис
Семенда О.В. Зміни в поведінці споживачів під час коронавірусної кризи. Scientific Collection «InterConf», (42): with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspects» (February 19-20, 2021). Rome, Italy: Dana, 2021. 1127 p. с.157-162. DOI 10.51582/interconf.19-20.02.2021.013