Застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції

Немає доступних мініатюр
Дата
2017
Автори
Соковніна, Діана Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Науковий вісник Ужгородського національного університету
Інструкція
Опис
Ключові слова
інновація, маркетинг, менеджмент, розвиток, садівниче підприємство.
Бібліографічний опис
В роботі розглянуто інноваційні форми маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції та ключові принципи їх застосування. Виокремлено додаткові галузі, взаємодія з якими сприятиме розвитку садівництва. Досліджено маркетинговий підхід до управління процесом відтворення багаторічних насаджень, що ґрунтується на обліку життєвого циклу насаджень. Запропоновано інноваційну методику розрахунку визначення розмірів садівництва, його рентабельності і перспектив розвитку. Встановлено, що застосування інноваційних форм маркетингового менеджменту в діяльності садівничих підприємств України за умов євроінтеграції, полягає у ритмічному, науково-обґрунтованому відтворенні багаторічних насаджень на умовах дотаційних надходжень від держави та пільгового кредитування підприємницьких структур.