КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Немає доступних мініатюр
Дата
2016
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Цимбалюк, Юрій Анатолійович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
УНУС
Інструкція
Проаналізовано товарну і цінову політику, розподіл та просування продукції сільськогосподарських підприємств Черкаської області, а також фактори, під впливом яких вони формуються. Запропоновано напрями вдосконалення складових комплексу маркетингу товаровиробників.
Опис
Ключові слова
сільськогосподарські підприємства, комплекс маркетингу, товарний асортимент, ціноутворення, політика розподілу, просування продукції
Бібліографічний опис
Харенко А. О., Цимбалюк Ю.А. Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств : зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2016. Вип. 89. Ч. 2. С. 146 – 157.