Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6498
Название: СТАН ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ОВОЧІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Авторы: Харенко, Андрій Олександрович
Цимбалюк, Юрій Анатолійович
Ключевые слова: сільськогосподарські підприємства, овочі відкритого та закритого грунту, картопля, ціна, канали розподілу, прибуток
Дата публикации: 2017
Издатель: УНУС
Библиографическое описание: Харенко А. О., Цимбалюк Ю.А. Стан та напрями вдосконалення маркетингу овочів у сільськогосподарських підприємств: зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2017. Вип. 91. Ч. 2. Серія „Економічні науки”. С. 152 – 162.
Краткий обзор (реферат): Проаналізовано окремі складові маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області щодо овочів, а також фактори, що впливають на неї. Досліджено результати діяльності окремих виробників регіону. Запропоновано напрями підвищення їх ефективності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6498
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.