СТАН ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ОВОЧІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Немає доступних мініатюр
Дата
2017
Автори
Харенко, Андрій Олександрович
Цимбалюк, Юрій Анатолійович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
УНУС
Інструкція
Проаналізовано окремі складові маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області щодо овочів, а також фактори, що впливають на неї. Досліджено результати діяльності окремих виробників регіону. Запропоновано напрями підвищення їх ефективності.
Опис
Ключові слова
сільськогосподарські підприємства, овочі відкритого та закритого грунту, картопля, ціна, канали розподілу, прибуток
Бібліографічний опис
Харенко А. О., Цимбалюк Ю.А. Стан та напрями вдосконалення маркетингу овочів у сільськогосподарських підприємств: зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2017. Вип. 91. Ч. 2. Серія „Економічні науки”. С. 152 – 162.