Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6495
Название: ВЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ВИРОБНИЧУ ТА ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Невлад, Віра Федорівна
Ключевые слова: ціновий моніторинг
виробництво
збут
маркетингова політика
сільськогосподарська продукція
агропромисловий ринок
Дата публикации: 2010
Издатель: УНУС
Библиографическое описание: Невлад В.Ф.Вплив маркетингу на виробничу та збутову діяльність сільськогосподарських підприємств / В.Ф. Невлад //Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва: Умань, 2010 р. – Вип. 74. - Ч. 2: Економіка. – 228с.
Краткий обзор (реферат): Досліджено питання по створенню централізованого моніторингу агропромислового ринку та впливу маркетингової політики розподілу на удосконалення виробництва та збуту сільськогосподарської продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/6495
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ВИРОБНИЧУ ТА ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ.pdf302,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.