ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

Немає доступних мініатюр
Дата
2008
Автори
Невлад, Віра Федорівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавець
Дніпропетровськ: ДНУ
Інструкція
Опис
Ключові слова
маркетинг, сучасний маркетинг, конкурентоспроможність, маркетингові дослідження, споживачі, сільськогосподарська продукція
Бібліографічний опис
Невлад В. Ф. Вплив маркетингу на підвищення рівня виробництва та реалізації сільськогосподарської продукції [Текст] / В. Ф. Невлад // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. пр. Дніпропетровськ: ДНУ. – 2009. – Вип. 246: В 5т.– Т.ІІІ. – – 280с.